jul snart :D

snart är det julafton :D
läääängtar! 
fast iår ska vi fira med mina kusiner -.-'
usch jag gillar inte o fira jul me släkten :( och då måste vi fira den 24, vi brukar fira den 25 oftast...
det är mycket bättre :P
det brukar vara såhär:
jag vaknar först, typ halv 6, jag springer ner, och ser jätte många paket under granen, letar upp mina paket och klämmer på dom lite granna xD sen springer jag upp igen o väcker danny och skriker att han måste vakna, och då vaknar mamma och pappa oxå och sen öppnar vi paketen ^^

det är en typisk jul morgon hemma hos oss :P

xD

/////Kayleigh<33

Kommentarer
Postat av: Sarah



Hahahahahahaha xD



Jag tycker d e kul att fira med släkten.... ibland xP (särskilt om man gillar störiga små 6 åringar som springer runt xD )

2009-12-18 @ 19:05:47
Postat av: t a k a i ♥

KONNICHIWA SÖTNOS! ^__^ ~~ <3

Ska vi följa varandra på bloglovin? :3

2009-12-18 @ 19:31:21
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: kayleigh

hahaha sarah xD

2009-12-18 @ 20:03:40
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0