slapp dag idag (:

Idag har jag bestämt mig för att ha en slapp dag. jag ska lägga mig i soffan opch sätta på Twilight ^^
Känns som hundra år sen jag såg den eftersom min syrra hade lånat den :P
Jag har oxå börjat läsa twilight igen för 5 eller 6 gången :D och jag har läst 130 sidor nu på morgonen :P

idag vaknade jag jätte sent för o vara mig xD jag vakna typ halv 10! och jag brukar vakna vid 7-8 :P men jag har endå hunnit duscha, sminka mig, fixat håret, provat massa kläder, vart på datan, ätit och vart social med min bror denna morgon :P

Lite senare kanske jag går ut i snön o joinar danny o john som redan är ute :P
Det är så mysigt med snö tycker jag :D
Igår var jag o danny ute från 5 till halv 7 o det var helt kolsvart då oxå så det var jätte mysigt ^^ o vi byggde världens coolaste typ grotta xD

Lite random bilder från veckan :







////Kayleigh<33


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hade ni gjort bröst på mig också xD xD 2 könadhosthost* hahahahaa xD

2009-12-22 @ 17:59:02
Postat av: kayleigh

hahahahaha xD såg du inte de xD!

2009-12-22 @ 18:43:55
URL: http://stavafell.blogg.se/
Postat av: erika

dina läppar ser så fejk ut

2009-12-23 @ 12:50:03
Postat av: kayleigh

jahapp okej , men de e dom inte :)

2009-12-23 @ 13:37:42
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0