första dagen på PRAO

Idag var det första dagen på prao och idag blev det att städa hela teatern pch lite andra små grejjer..
Vi var jätte duktiga jag och frida, vi torkade av typ allt och sopade och diskade och fixade lite på mammas kontor me nåra papper och fixade me lite pengar 8) och fixade på några hyllor i köket och tvättade handfat, och städade lite o logerna (stavning?)
aa det var typ det :P
imorgon blir det typ lite penn jakt xD ( det är tydligen massa pennor som har försvunnit/tappats bort :P )..
Sen ska jag till tandläkaren vid 2 och fixa med tandställningen...
sen på onsdag ska jag till vårdcentralen på mogonen och sen på PRAO ska vi se en pjäs...
på torsdag ska vi affischera igen, som vi gjorde förra torsdagen och på fredag....
LEDIGT 8D

Nu ska jag dra iväg på träning med danny snart fast jag ska bara kolla idag för jag kan inte använda min hand :(
Det kommer vara sååååååååååå himlaaaaaaaaaaaa tråååååååkit!! menmen det e smällar man få ta när man har gjort illa handen, fast man vet inte hur -.-'

JUSTE!! =D
Jag har ny mobil ^^
en sony eriksson- G900- som e en touch screen fast den har knappar oxå- 5megapixel kamera 8) och jätte bra funktioner =D
Me like it a lot ^^

bilder kommer imorgon typ :P

///Kayleigh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0