daaaaaaaaamp!!

Daaaamp e vad jag har just nu!!!
Eller allafall för ett litet tag sen, nu e jag mest deppig :(
 

Det angår massa betyg som jag har fått veta idag, och jag kan ju bara säga att de e inte tillräckligt med MVG för att göra mej glad :(
fast den här terminens bästa e faktiskt ett MVG+ och det e ju lite skojj för det e ju det bästa man kan få =D så om jag tänker på det så blir jag lite gladare allafall, men fortfarande så kan inget göra mej... odeppig(?)

Idag var jag och mathilda twins som sakt och här kommer bildn som jag lovade igår:
 Cutest twins in history^^

Sen var Circus Wiktoria vid vår skola idag och mathilda blev kär i kamelerna iår igen (hon blev det sist dom va där oxå) :P
Gull rumpa<33



Sen i lördags så var jag mad familjen på restaurang och sen på teater och då när jag skulle sminka mej innan så hade jag extra tid så det blev lite emo stile :P
 Erkänn att jag ser ut som en vampyr lite: blek hy och röda läppar ;P
Världens mest CPiga bild men whatever :P

Det får räcka i det här inlägget, men det kommer fler för jag har jätte tråkit just nu

Pussar<33
///Kayleigh<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0