Kayleigh skriver;

hejhej allihopa!
Ni har jag precis duschat och ska nog ta o se på mammas pojkar xD
Asså fett fail de kommer vara :P
Jag såg när det var mamas (stavas?) boys och det var ju oxå patetiskt :P
Det e vad jag tycker allafall, men jag vill se de ändå för det e så kul när mammorna blir så arga o sånt x)
Idag var jag och Mathilda hemma hos frida efter skolan, men det vet ni säkert redan eftersom att frida har lagt in massa bilder :P

Imorgon blir det världens jobbigast dag i skolan, bara lektion efter lektion efter lektion och sen när jag redan e jätte trött så ere träning i en o en halv timme på kvällen xD
Men jag kommer klara det, det gör jag varje vecka :P

Okey.. nu babblar jag bara på.. men ska kolla på Programmet nu ^^
(sorry har ingen bild :( )
Pussar<33
////Kayleigh<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0