man kan ha så tråkigt i livet så...

därför kommer det några frågor :)

Vad heter du? Frida
Har du något smeknamn? .... nejj... egentligen inte men det finns så många som inte kallar mej för frida :P;)
Vilket år och datum är du född? 960928
Hur lång är du? 1.57(?)
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? mamma(a)
Gjort nåt du ångrar? vet inte ...o.O
Är du blyg? njaaee...
Vilken årstid gillar du mest? sommar och höst :)
Favoritdjur? katt/hund typ..
Vad består din garderob av? kläder..... :P
Hur mycket pengar har du varje månad? jag får 200 för att gå på bio men jag andvänder dom inte :P
Vad köpte du senast? halsband, pussmun telefon, presenter :)
Den bästa filmen? hmmmh.... vet inte (a)
Vad är klockan just nu? typ 09.50
Har du åkt moped någon gång? ja :) när min bruur hade en för miljarder år sen :)
Är du mörkrädd? det beror på (a)
Vart skulle du helst vilja ha piercing? tungan eller fler i öronen xD
Största svaghet? hmmh.... svårt...o.O
Bästa bok? hmm..... breaking dawn (Y)
Blivit rånad? nejj
Humör just nu? trött,, måste på toa :P
Vilka internetsidor besöker du varje dag? våran blogg, facebook, bdb, lite andra bloggar
Vad slösar du mest pengar på? kläder typ..
Kan man vara vän med sitt ex? jaa... typ? xD
Varit kär i en kändis? njeee inte kääär ;)
Har du lätt för att kunna lita på folk? folk mina bästaste vänner ja
Är du lycklig? ja oftast :)
Använder du smink? jauu
Hur ofta motionerar du? motionerar=tränar(?) flera gånger i veckan
Vad har du för drömmar?ehh... olika xD ni vill inte veta ;)
Blivit tagen/hämtad av polis? neee(!)
Blivit förföljd? nepp(?)
Hur svarar du i hemtelefonen? hallå?/ hej de e frida...
Hur svarar du i mobiltelefonen? ja..?/ hallå?/ hejjjj
Ringer det mycket till dig? nja .... inte jätte mkt med ganska
Ringer du mycket? njaaa... när jag inte orkar messa o jag måååste säga nåt ;)
Vem ringde du senast? från mobilen mamma, från min pussmun telefon kayleigh ;)
Hur mycket pengar har du? eeh.. typ 400 i plånboken... men sen sparar man ju oxå lite i grisen ;)
Antal timmar sömn inatt? 9 h
Sover du ensam i natt? jaaa ;)
Vem sov du hos senast? ehhh.... shit typ kayleigh(?) ingen aning facktist xD
Vem sov hos dig senast? kayleigh & sarah ;)
Vem kan du berätta allt för? mina friends...
Vad ser du fram emot? dagen -.-'
Vad vill du just nu? få pengar, träffa kändisar, köpa film till system kameran ;)
Vem vill du helst slippa? en person... (!!!)
Vem stör du dig på? några personer.......
Vem vill du sova bredvid inatt? det du ;)
Vilken årstid är det nu? höst
Har du varit kär? njaaaa.... typ(?)
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? xD *pass*
Vad åt du senast? frukost...
Är du polare med grannarna?neee xD

Kommentarer
Postat av: Sarah



Hur tråkigt kan man ha?!?! xD

2009-10-11 @ 18:20:19
Postat av: Steffi :)

blivit förföljd: nepp (?)

MWUHHAHAHHA du kom aldrig på mejj! MWUHHAHAHAH

Nee guud skojja fan vad tråki humor jag har... xD

2009-10-12 @ 14:30:19
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0