Rosetter in my heart^^

Idag har jag vart nere i centrum ett tag me mamma...
Vi gick o kollade i dom nya affärerna o ja köpte 2 rosetter på lindex ^^..
jag hittade inget annat skojj så jag ska ta o åka till stan nu på lovet nån gång o shoppa loss :P
Jag och mamma köpte oxå 6st munkar på Munk &muffin... OMG!! va goda dom var!!! =D
Sen köpte vi oxå Skrik Grön och mörk rosa tyll på panduro, eftersom att mamma ska sy en riktigt cool klänning till mej som jag har "designat" (fast hon har hjälpt mej lite att bestämma )
Sen har mamma stickat en häftig mössa till mej, fast den e inte riktigt klar än så det kommer bild senare ;)
Rosa diadem och svart o silvrigt hårspänne =D

//Kayleigh<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0