De här visste ni inte om Kayleigh!

Här får ni veta lite grejjer som ni kanske inte visste om mej:

- Jag Älskar skor o har runt 40par

- Jag är ett STORT twilight fan, har sett filmen 36 gånger och läst böckerna 4 gånger var, på engelska

- Jag e kär i taylor Lautner<3

- Jag Gillar inte mat, fast ja har inte aneroxia (stavning?) eller nått sånt om nån trodde de, näe ja e bara inte en mat människa

- Jag är typ... ganska väldigt... jätte blyg

- Jag Har vart världens största mobil nörd

- Jag var JÄTTE tjock när ja va bebis

- En av mina största drömmar är att ha en walking closet

- När jag blir stor vill jag bli skådis eller artist

- jag sjunger 24/7

- Jag Börjar gråta till nästan varje film jag ser

- Jag bor i en lägenhet som har 4 LCD teve,världens skönaste soffa, biljardbord, 2 våningar och mej som drottning (lite får man väl skryta, eller?;) )

- Jag går på boxning 3 gånger i veckan

- Jag har tandställning

- Sist men inte minst, jag kommer döööö när jag ser New Moon ^^

Ja de va en del grejjer, 
Vissa kanske mer intressanta än andra 
Men det var bra tidsfördriv allafall =D

 My love!!!<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0