FRIDAS NEW!

igår köpte ja en kjol som jag redan har berättat och här kommer den :
(lite suddig)

idag är det läxdag för moi....
tråkit tråkit.. menmen man måste väl ha en läxdag någon dag ? mhm..
så jag har suttit med matten... ska kolla runt lite i engelskan... men asså våran engelska lärare e helt dampig som inte kan förklarar nånting och ger oss värsta konstiga uppgifterna som ingen fattar föruotm hon... -.-'!!!!!


okejj... nu är nog nästan allt mitt hat ute.. men nu måste jag springa till toan!


Kommentarer
Postat av: Halfa Gutyp

OOOOOOOMMMMMMMMMMGGGGGGGGGG från poison?

2009-09-22 @ 19:34:00
Postat av: Karin johanjolkish

holy banoli my azz are toileting

2009-09-22 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0