Hejjhejj

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, och kom alltså inte hem från träningen för så länge sen :P
Imorron blir det CooperTest i skolan första lektionen "/
Hoppas det går bra!!!
Det brukar inte gå så bra för mej för jag får ALLTID prestationsångest!! :( Och då får jag jätte ont i magen så att det känns som om jag ska spy och så blir det jobbigt att andas, och det har ingenting med min kondition( stavning?) att göra, för jag springer jätte mycket varje gång på boxningen... Men Imorron måste det gå bra!!!!
Wish me luck ;) <333

Idag gjorde vi jätte goda kakor på hemkunskapen och sen så flydde vi från "arnold/lisa" (Frida, Mathilda och Sarah fattar xD) på rasten och filmade nåra videoinlägg som tyvärr får lov att läggas in på bloggen imorgon för jag orkar inte nu xP SORRY! <33

Imorgon ska Jag, Frida och Mathilda  stanna för att göra klart MVG uppgiften på SO provet, sen tror jag sarah joinar oss?
Men sen ere massa andra som oxå ska vara där så vi e inte utmobbade och e där helt ensamma, om ni tror det xD

DONT FORGET:

Imorgon avlutas Frågestunden tror jag, men om ni inte frågar fler frågor nu kommer vi nog inte svara imorgon för vi har inte tillräckligt med frågor än... 

Men nu ska jag nog lägga mej snart, jag e verkligen helt slut körd, det var jobbig fys i slutet av träningen , men sånt gillar vi, visst? ;) Då vet man att man blir starkare :P

Puss o Kram<3333

//////KAYLEIGH<33


Kommentarer
Postat av: Sarah



Heeej ^^



Jag undrar vad er pinsammaste händelse är?!:)

2009-10-01 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0