POIZEN/ROCKZONE?

hahah idag va jag kayleigh och sarah i stan.. kayleigh hade klippt sej (jätte fint blev det!) och sen så skulle jag köpa en kjol i en emo affär, POIZEN/ROCKZONE(vet ej vad den heter xD) i gamla stan där alla små roliga affärer är .
sen så när jag hade valt ut den rätta kjolen (efter ett långt tag av tänkande xD) så bestämde jag mej för att köpa den :P
så sarah frågade åt mej :
SARAH- kan inte jag få den här kjolen lite billigare om jag gör reklam för eran affär på min(=min kayleighs, och mathildas) blogg?(aaaaaa)
MANNEN I KASSAN- eeh... hur mycket pengar har du?
SARAH- ehh.. hah... tillräckligt??(a) 300 kr
MANNEN I KASSAN- aa.. hmm.. okejj... vi säger 250 kr kan du få den för
SARAH- yeeey (a)

hahah xD
bilder kommer sen?
jaa så det var nog den reklamen :P
om ni köper något där och har en blogg så kan ni oxå be om en liten pris sänkning i utbyte mot ett reklam inslag :P vem vet!?


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Ninja Fruit

Var det i Gamla Stan så var det nog Poizen du var inne på. :)

2009-09-20 @ 16:07:16
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Anonym



Frida,frida, frida..... -.-'



Det var POIZEN!....

2009-09-20 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0