27/12-09

= booooring day! :(
andra dagen på lovet som har varit tråkig -.-'
fast juldagen var värre än idag :P
det jag har gjort idag är:
vakna vid 10 (skit sent för o vara mej :O )
åt frukost o kolla på tv
tog ett lååååångt bad
gick på datan
spelat wii
o nu hjälper jag mamma på tvättstugan 
 
alltså en väääldigt tråkig dag :(

men den här veckan ska jag inte sitta hemma o ruttna!
har redan planer för måndag och tisdag och det finns massa mer jag kan hitta på dom andra dagarna ^^

skriver nog ett till inlägg senare, och jag funderar på o lägga in bilder på några av grejjerna jag fick i julklapp ;) men vi får se :P

puss o kram <3
/////Kayleigh <33


Hetast i världen!!!!!<33333333


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag kollade på Simpsons maratonet den dagen, eller.. åtminstone en del av den xP



Du har fler konkurenter (stavas d så? xD ) än du tror! xD Kompisar i Norge dreglar efter Taylor, hahaha xD

2009-12-28 @ 12:18:38
Postat av: kayleigh

han e ändå min<33 o ja kommer aldrig träffa dina vänner i norge satt de spelar ingen roll xD ;)

2009-12-28 @ 19:02:08
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0