Dagens outfit + lite annat :P


Tröjja- ginatricot
Linne- ginatricot
Jeans- nånstans
skor- converse


Idag blev det en annan frisyr en den gamla vanliga...
tuperat hår (fast det brukar jag ju ha :P ), toffsar och ett rosett hårband ^^

Sen har jag vart jätte duktig och sålt 6st amarylisar (stavning?)( som vi säljer till klasskassan -.-') idag på jobbet ^^ eller rättare sakt mamma sålde åt mej xD
sen har jag sålt 2 till min farbror och moster och sen ska mammma och pappa köpa en var, har jag bestämt och pappas kompis kanske köper en :P

Jag har hittat nåra rätt gamla bilder, men dom kommer i nästa inlägg ^^
////Kayleigh<3

Kommentarer
Postat av: felicia

hejhej, just nu har jag en frågestund på bloggen, kom igen ställ en fråga!

& följ våran blogg med bloglovin! kram!

2009-11-06 @ 12:00:57
URL: http://sabinaochfelicia.blogg.se/
Postat av: Walentin

sweet :)

Trevlig helg :D

2009-11-06 @ 16:48:48
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0