addicted!

jag är beroende av 2 saker:

I ♥ shoes!
japp, jag är galen i skor, men det vet typ redan dom flesta, allafall dom som känner mej ^^


dålig bild, men det här är några av mina skor, har fler som inte får plats och som inte syns på bilden :P


I ♥ Twilight
aa, det är det många som gör, men jag är en av dom som gör det mer xD
jag har sett filmen runt 40gånger och är fortfarande inte trött på den :P (fast det konstiga är att de första 2 veckorna jag hade den hade jag sett den ca 20gånger, vilket betyder att jag måste ha sett den flera gånger per dag xD)
böckerna har förtrollat mig oxå!
jag har läst:
Twilight: snart 5 gånger (håller på o läser den nu)
New moon: 3 gånger tror jag
Eclipse: 4 gånger
Breaking Dawn: 4 gånger
(alla gånger på engelska)

Och det galna är att när jag inte hade läst någon av böckerna på ett tag, så saknade jag verklign den världen dom lever i som jag så lätt fastnar i, så jag var bara tvungen att börja läsa twilight igen! <3


bilden jag ritade för några månader sen^^

/////Kayleigh <33

Kommentarer
Postat av: Sarah



40 skor av de miljoner du har xD

2009-12-24 @ 12:51:08
Postat av: kayleigh

:P

2009-12-24 @ 13:11:06
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0