igår+idag

igår var jag frida och sarah i stan, och shoppade ^^ eller jag och frida shoppade :P
tyvärr köpte jag inget på rean, men det finns inte så mycket fint där tycker jag x)
men jag är jätte nöjd med det jag kom hem med ^^

rosa kjol- hm- 199kr
svart o grön kjol- blue fox- 249kr
bh- hm- 99kr

frida köpte fina knästrumpor, nitarmband och foundation (stavning?), och jag tror att hon oxå var nöjd ;)

idag ska jag typ inte göra nått speciellt... jag kom nyss ut ur badet och ska nog sätta på en film eller lägga mej o läsa twilight :D snart är den utläst igen :P undra hur många gånger jag kommer att ha läst dom underbara böckerna innan jag dör xD

underbar bild på mej o frida från i måndags :P

////Kayleigh<33

Kommentarer
Postat av: Sarah



hahahaha xD

2009-12-30 @ 15:08:27
Postat av: kayleigh

vadå? :P

2009-12-30 @ 15:26:06
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0