Julshopping (a)

igår blev lute knäppt xD
typ 6 frågade frida om jag ville sova hos henne, en halv timme senare var jag hemma hos henne xD
men vi hade jätte trevligt ^^ först tittade vi på en film o sen låg vi bara o snackade ett tag (a) de e vi pro's på ^^

Idag så var jag frida och sarah i stan och shoppade. Jag köpte juklappar till mamma, danny, yosabeth och mig själv ^^
Jag skulle gärna ta alla juklappar till mej själv men nu går ju inte de :'(
Jag är helt klart avundsjuk på yosabeths present!
Hon ska få ett cupcake halsband för 200kr. egentligen var det slut men "cocoo" hade fått in ett som hon inte kunde sätta in på hemsidan eller i affären så när jag frågade i kassan så sa hon att jag kunde få köpa det :D:D
snacka om tur asså (a) !

jag handlade för 600kr på en dag xD
jag tänkte köpa två till presenter till mej själv men jag ångrade mej eftersom att jag ska köpa ett par skor till moi ändå (a)








Några av mina matchande paket (a)

///Kayleigh<33


Kommentarer
Postat av: Sarah



Hade ni tråkigt? xD

Nu hann jag köpa nästan alla julklappar :D

2009-12-13 @ 19:33:56
Postat av: kayleigh

yeeii :D

2009-12-13 @ 19:34:37
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0