scene ^^

Jag ska (Stor changs allafall) färga luggen regnbågsfärgad :D
Jag har tänkt mej färgerna rosa, lila, blå, grön, gul och orange... fast jag är inte säker på gul och orange :P
men jag ska bara färga den dom färgerna om det finns "permanent" (sån som växer bort) ^^
annars gör jag kanske den helrosa, för mathilda sa att det allafall fanns rosa permanent :D

Tell Me What To Do,Girl typ sånna kläder o sånt kommer jag ha oxå tror jag ^^ (nästan som jag har nu, bara att jag behöver mer kläder som e den stilen :P)
a-3.jpg Scene Hair image by emileexcorpsesån lugg kanske, om jag gör hel rosa, fast jag ska ju bara ha i luggen ^^ men helst vill jag ha regnbåge :D

stilen kallas scene :D

/////Kayleigh<33


Kommentarer
Postat av: Sarah



Scene verkar var en jätte cool stil! :D gör d nåt om jag joinar? xD

2009-12-22 @ 18:00:03
Postat av: kayleigh

haha såklart du får, av MEJ :P

bara dina föräldrar kvar xD

2009-12-22 @ 18:43:21
URL: http://stavafell.blogg.se/
Postat av: Sarah



hahaha xD

2009-12-23 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0