wiie:)

Jag ska fixa i min mini walking closet idag :D
Mamma har flyttat ner sina kläder till sitt rum och så ska hon ta bort massa grejjer i klädkammaren så där kommer mina kläder och skor hålla hus from now on ^^
fast danny har en liten del kläder där inne och mamma förvarar lite grejjer där inne oxå men det spelar ingen roll för mej ^^
fast när jag flyttar hemmifrån ska jag ha ett stort rosa rum med bara kläder och skor :D

Idag ska jag oxå träna till matte provet som vi har på måndag -.-'

Btw, igår var jag frida och sarah med i lucia tåget i skolan, och så har vi en vinter konsert med kören på tisdag kväll och så ska vi sjunga på avslutningen på fredag :P

Imorgon blir det att fixa med julklappar som gäller, jag brukar vara ute och köpa klapparna mycket tidigare, men det har bara gått så fort och på helgerna är alltid något man måste göra :P


En gammal bild på moi :)

/// Kayleigh <3


Kommentarer
Postat av: Sarah



Hahahaha, dream come true (walking closet)Gr8! ;)

btw, vad långt hår du har på den bilden O.O

2009-12-12 @ 19:16:19
Postat av: kayleigh

i know (A) <3

2009-12-13 @ 16:28:48
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0