Dålig update, i know

Heej:)
Förlåt för dålig update men jag har inte haft tid eller lust att blogga o inte frida heller tror ja

Här är lite saker som har hänt i veckan:

I skolan:
- vi hade världens tråkigaste debatter på engelskan
- jag har ägt ut alla på fotbolls spelet
- det gick jätte dåligt på ett muntligt spanska prov -.-'
-vi simmade i tisdags (inte jag) och det var jätte tråkigt att kolla på :( sen dissade jag frida sarah o mathilda o åkte tillbaka till skolan med Atid, Wiktor och Zahor (de va vi som inte simma):P
Inte i skolan:
- Jag har hittat världens snyggaste skor som jag bara måste ha!! :D <3
- jag tog slut på min brunkräm idag :(
- jag börjar bli sjuk :'(
- jag geekar (?) happy aquarium på facebook x) (de e inte ens kul :P) 
- jag har skrivit världens längsta önskelista xD 

Pussar♥
///Kayleigh<33

En liten ego bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0