MOJJ :)

nu va det länge sen :P
snabb fakta nu då :
  • jag kayleigh mathilda och sarah ska se new moon i sickla fredagen den 20:de :P
  • JAG hade rätt om att en green day låt börjar med I walk this lonly road och SARAH hade fel :)
  • jag har en ny mascara :)
  • jag skrattade minst 10 gånger idag xD
  • jag härmade mathilda två gånger idag
  • slog i huvudet i sarah axel 1 gång idag xD
  • jag har massor med bilder att visa er :)
  • mathilda ringde mej utan att veta det idag :P
  • jag har tagit mer än 1 bild idag på moi :)
det var nog allt?
BILDER:

mitt hår var stort :P min nya mascara är den till vänster- min gamla den till höger

nu är klockan 17:42 och fortfarande ingen skymt av min familj :'(
xoxo


Kommentarer
Postat av: Sarah



Haha xD



LINKIN PARK ÄGER!!!!!!!!



//sarah (a)

2009-11-12 @ 18:36:12
Postat av: frida

xD

2009-11-16 @ 11:36:54
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0