Sorry

förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar..
men vi har haft massa läxor och det har hänt massor :)
även fast jag har vart trött har det varit skojjigt den här veckan :P rätt galet har det vart faktiskt xD
 idag har jag:
-lämnat tillbaka 3 filmer
-hämtat skorfotona på posten (mitt egna kort var bra men det med hela klassen ser jag sjuk ut (jag ser jätte tjock ut och mitt hår e helt konstigt))
- gjort engelska läxan
 och bara slappat ;)
oh, juste och pappa<3 beställde 2 filmer till mej oxå ^^

imorgon ska jag hjälpa mamma på tvättstugan :P
och på måndag är det STUDIEDAG! ^^
Då ska jag hitta på nått kul med någon, har jag bestämt ;)
Mathilda nån gång i veckan xD
///Kayleigh<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0