fullrulle!

Kom nyss hem från Tandläkaren...
 hade innan det vart i skolan och haft gympa o engelska och sen slutade vi...
För idag är det SPT (utvecklingssamtal) i skolan och då får vi sluta halv 11, najjsigt! ^^
så snart ska ja iväg på det och sen ska jag hem igen och vid halv 3 kommer mathilda förbi och ska lämna sina sov grejjer och sånt här,
 och sen ska hon på utvecklingssamtal, sen vid kvart över 3 ska ja möta mathilda i gubbängen så ska vi åka o möta frida o sarah i gullmars o sen ska vi till medis o göra lite grejjer
 o sen ska vi hem till mej och fixa massa grejjer inför imorgon eftersom vi ska klä ut oss i skolan =D
Ni frår inte veta vad än, det kommer bilder imorgon istället, och så kommer det videos oxå! ^^
Och sen ska ju då alla mina bajskorvar sova här :)
  Här har vi mina bajskorvar <33
men nu ska ja nog ta o städa upp lite i mitt rum o gå en runda me dammsugaren i lägenheten
pussar<3
////Kayleigh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0