Idag händer det här:

-Ska köpa presenter till Brorsan, syrran och pappa, och Kanske frida som alla fyller år snart:Frida fyller den 28/9, Min syrra fyller den 29/9, Pappa den 1/10 Sen kommer jag den 14/10 =D och Min brorsa 15/10 dan efter mej :P
-Sen måste jag göra spanska läxor
-Sen ska jag städa lite oxå
-Och jag o mamma ska till en tyg affär o se vad dom har för tyg för mamma ska sy en fett najjsig klänning till mej har jag bestämt ^^
-Köpa hårspray
-och I kväll blir det nån film

Det kommer fler inlägg under dagen så får ni se vad ja köper till alla födelsedags barn/vuxna :P

Sen så tror jag att det e nått fel på vår blogg så att man inte kan kommentera, men ni kan väl prova att lämna en liten kommentar så märker vi ju sen om det funkar eller inte ...



Btw, vi har ny data så vi har inga bilder på den än så ni får den här :P
Det är ju bättre än inget allafall ^^

Hare bäst så länge
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0