unfair!

THIS IS SO NOT FAIR!!
Min mamma o min storesyrra e i London o ja fick inte ens följa me! :(
Ja måste vara hemma me grabbarna -.-'
Fast de e inte SÅÅ farligt... fast ida var ja tvungen att förja me Danny o Pappa på en Picknik me Dannys klass -.-' Dom körde brännboll först o de tänkte ju INTE ja vara me på för ja vill inte skämma ut mej inför hans klass xD
Sen skulle dom ha picknik men jag danny o pappa hade redan ätit så vi stack hem efter brännbollen...
O ni kanske undrar varför ja va tvungen att följa me?
Och det e så att jag kan inte laga mat o ja var ju tvungen att äta nått så vi gick på Donken innan xP

Vad mer??...
Jo!
Idag fick jag ett sug märke av en penna vid munnen så det ser ut som smuts ett blåmärke eller ett sår -.-'
Ja pallar inte förklara hur det gick till men ni får gissa er fram :P
Ni kan få se en bild imorron på hur det ser ut för nu e jag på "fel" data så ja kan inte bluetooth'a över bilder från min mobil...
eller näe kanske inte imorron för då ere träning... aja what ever. xD

aja nu ska ja ta o göra mej iordning för att gå o lägga mej, ja e verkligen Skiiit trött för nån andledning..
Puss o Kram
(goodnight)
<3
////Kayleigh<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0