snart 2010 :O

aa, imorgon är det ju nyårsafton :)
den ska firas med familjen och vi ska ha lite mys ^^
jag ska nog ha på mej en av mina nya kjolar, sen svarta och gröna tror jag :D men vi får se imorgon ^^
undra om jag ska ha några nyårslöften? hmm... jag får tänka på saken tills imorgon (:
idag var mamma och pappa o köpte fyverkerier ^^ pappa e rätt galen i dom så han köpte massa till mej, massa till danny och ännu fler till sig själv xD fast vi ska ju skjuta iväg dom tillsammans ;)

det blir god mat o massa godis, chips, pommac (saft eller mjölk för min del xD ) o annat mummsigt ^.^

nu ska jag hoppa in i pyjamasen, för om en halv timme börjar det en film som jag ska se :D
a cinerella story , vi hyrde den förut o jag såg den ca 10 gånger på bara några dar, men jag tycker den är så bra så nu ska mamma spela in den oxå ;)
klockan 21.00 på 3an, ni kan ju oxå se den ^^

nu sa mamma att vi har glass oxå så det blir en mys kväll framför tvn :D me like :)



snyggt med rosa fyrverkerier :D:D

/////Kayleigh<33

Kommentarer
Postat av: Sarah



Cinderella Story e jätte bra första, andra - sådär, tredje - >.< nooooooooooooooooooo, inte IGJEN! D':



haha xD

2009-12-30 @ 21:28:55
Postat av: kayleigh

hahaha xD

2009-12-31 @ 13:01:52
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0