varsegod sarah xD

Okej, vart ska man börja...
det har hänt så himlans mycket de senaste veckorna
Allt som kunde förändras har gjort det typ...
men jag orkar inte rabla upp allt som hänt för det skulle bli så långt :P

Jag vet att det har varit tomt här i bloggen men jag ska försöka förbättra mej, vet inte hur det är med frida men hon har väldigt mycket att tänka på just nu vet jag så aa...
Det har jag oxå i o för sej men de e lite nyare för henne eller hur man ska säga :P
Jag har alltid vart en Tänkare x)

men jag ska nog försöka skriva minstett inlägg varje dag allafall, men de e det att de e typ ingen som komenterar så då blir det inte så kul :(

 
////Kayleigh <3


Kommentarer
Postat av: Sarah



Taaaack Kayleigh :D



Jag lovar att kommentera varje gång ni skriver nåt nytt inlägg ;)

2009-12-11 @ 16:55:28
Postat av: kayleigh

haha okej :P

2009-12-12 @ 11:35:01
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0