IDAG :P

jaa...

nu ska jag berätta om idag :
idag vaknade jag ungefär halv 10,
klockan 11 började jag o sandra messa o sen halv 12 går jag ner för att möta sandra och ta bussen till våran kära stephanie för hon hade stängt av mobilen för hon ville inte att vi skulle ringa o väcka henne tidigt :P
vi går på bussen o sitter där tills vi går av och så går vi hem till steffa
vi plingar på o hennes mamma öppnar vi tar av oss skorna o går in i hennes rum o börjar hoppa i sängen :P
hon blir sur men skrattar ändå :P
sen går vi ut o hon klär på sen för hon låg helt naken :O xD
hon kommer ut o tar fram frukost , äter ( jag äter oxå :P) och sen fixar sej
när hon e klar går vi till bussen igen men den skulle komma om 25 min så i tar andra bussen mot trollbäckens c o där tar vi bussen mot tyresö c xD
vi möter muffin(sandra) o vi möter jennifer(stavning?)
sen går vi runt där lite o steffa köpte en chai latte som jag o muffin drack upp (a)
sen möter vi frans, pontus, axel, lilleman, Botulf(torulf xP)(erik :P), nån tjej xD och nån kille :P

så satt vi där o hade kul :P sen åkte sandra hem :'(
sen åkte ja o steffa hem :P

det var min dag :P
ska nog ändå ut o sälja amaryllisar -.-'
jag hatar när vi måste sälja saker för att få in pengar till klasskassan -.-'
uuuugh-.-'

aja....
xoxo

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

jag var inte HELT naken .. hade bara ingen tröjja på mejj! xD xD xD xD xD xD hahahahhah

2009-11-01 @ 20:01:08
URL: http://glazzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0