OJOJOJOJSAN

: sagt av sandra :P

idag har det varit en kort dag, skönt (!)
är ensam hemma :'(
pappa- med nån kompis
mamma- kör
erik- kollar på maskinen(han som sjunger alla som inte dansar e våldtäcksmän m.m.)

jag har pluggat till science (-.-'!!!!!!) matte och ska skicka min svenska intervju till min lärare, PUST, kom precis ur duschen och ska kolla på TV snart

orkar verkligen inte mer :(

MEN

tänk posetivt för första gången idag :P så är det NEW MOON imorgon!!!!!!!
WOOOHHHOOOOOOOOOO!
(aaaaaaaaaaaaaaaaa)
längtar :P

menmen :P
snabb bild på moi igår:
inte världens finaste men den får duga :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: michaela

Nu är jag tillbaka till bloggandet och önskar både nya och gamla läsare välkomna! :)

Hoppas ni finner min skönhetsblogg intressan och vill följa den via bloglovin eller bara bli en trogen läsare. :)

sköt om dig! KRAMAR MICHAELA

2009-11-19 @ 20:56:08
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0