OMG!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!! KAN JAG BARA SÄGA!!!
Gissa vad som hände idag!? xD
VET NI INTE?!
Okej, here it comes from the start then:

Jag hade vart hos vårdcentralen, och fått tabletter för min hand ( som det visade sig vara en inflamation i en led). Jag var på tunnelbanan i gullmars och skulle gå av för att vänta på frida och då såg jag matcus men orkade inte bry mej så jag gick en bit bort,
OCH DÅ! DÅ FICK JAG SMS FRÅN SF DÄR DET STOG ATT MAN KUNDE BOKA BILJETTER TILL NEW MOON, OCH JAG BLEV TÅRÖGD ( xD),
 och då va det nån som sa näemen heej.. och så kolla jag upp från min mobil och så var det marcus, och där står jag helt tårögd med mobilen uppe i fejset, sen blir det ju värre när han frågar vart jag ska och så säger jag gullmars men jag e ju redan i gullmars :P
sen kom vi till jobbet och då skulle vi boka biljetter till New Moon men då finns det inget på sergel, söder eller heron... och sen blir det fullt inne på sf typ så man kunde inte gå in på sidan men tillslut funkar det =D
OCH VI FICK BILJETTER TILL PREMIÄREN I SICKLA KLOCKAN 6 fast vi e ju 4 och vi har platser 2 och 2 på första raden MEN WHO CARES!!! INTE JAG ALLAFALL !!!!!!!!!!!=D=D=D=D
om jag hade vart hemma i det tillfället hade jag sprungit runt i hela lägenheten och skrikit allt va jag hade xD



////Kayleigh<33

Kommentarer
Postat av: Sarah



Hahahahahaha :'D

2009-11-05 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0