snabb shopping :P

va nere i centrum med mamma en halv timme nyss, vi skulle egentligen kolla efter ett par converse till min brorsa men vi hittade inga bra så istället blev det jag som snabb shoppade lite xD de e inte likt mej, jag brukar ta låång tid på mej att shoppa, men jag köpte ett par komfortsulor till nåra skor så att det ska vara skönare att ha på sej dom ^^
och så köpte jag en jacka :)
det e lite kul med mina jackor för jag har bara 4-5st egna men mamma och danny har typ 6-7st som jag brukar låna av dom, och mathilda frågar alltid om jag har ny jacka och så får hon alltid samma svar, att det är mammas eller dannys xD men hon har lärt sej nu :P

Bilder på det ja köpte får ni se imorgon
Nu ska jag ta o mysa ner mej i soffan och kolla på idol med mammsen ^^
Puss på er <3
///Kayleigh<33
en random bild där Ni ser min söta monster tröjja =D xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0