Svar från frågestunden:

Postat av: anna
Hur många besäkare har ni?
Berätta lite om er er själva :)

Postat av: Sarah
Heeej ^^
Jag undrar vad er pinsammaste händelse är?!:)

Postat av:Anonym
Va tränar du på ?

Postat av:
en plupp x)
vart köper man de dära?? ;O
(om skullCandy lurar)


Svart till Anna:
Vi har inte så många besökare som vi skulle vilja ha, men vi har runt 25-30 per dag

Frida:Jag e 13 år men går i 8an och älskar scrubs:P

Kayleigh: jag e en ganska galen tjej som fyller 14år om 14 dagar och jag e kär i Taylor Lautner =D

Mathilda: Jag är knäpp, rolig, snäll och jag bits inte^^

Svar till Sarah:

Frida: När jag gick in i en vägg och jätte många såg och skrattade åt mej :P

Kayleigh: hmm...ja vet inte... kanske när jag och min bror skulle möta mathilda vid t-banan på morgonen så gick jag på "gallret" precis innan dörrarna innan man kommer in där vid spärrarna typ och så hade jag klack skor... och ni kan ju bara gissa vad som hände, aa min klack fastnade i gallret, de va pinsamt men det har hänt massa pinsammare grejjer men jag kan inte komma på det just nu :P

Mathilda: när jag och Kayleigh skulle till skolan så ramlade jag först vid spärrarna för vi skulle springa upp till tåget och sen när vi va på tåget skulle jag sätta mej men då börja tåget åka och då ramlade jag rakt på en gubbe och det var flera från vår skola som såg!! Fast det har hänt så mycket pinsamt...
 Oh jag kom på en till , när jag och kayleigh va me en kompis så satte jag mej i en bebis gunga och sen när Kayleigh skulle hjälpa mej up så typ tappa hon mej och så ramla jag men ett ben satt fortfarande fast i gungan så jag flashade ända upp till magen och jag hade inga tights på mej bara trosor, och vår kompis va en kille som vi inte kände så jätte bra då, och han va tvungen att hjälpa mej för kayleigh stog bara o as garva :P


Svar till anonym:

Frida: Dans

Kayleigh: Boxning

Mathilda: Simmning


Svar till en plupp:
Mathilda: Lite olika ställen, bland annat shock

Det var dom för nu, hoppas det kommer fler frågon nästa gång :)

Pussar<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0