FYLLER ÅR IDAG! =D

Japp som ni nog redan har förstått så fyller jag år idag=D
massa fina presenter har jag fått, bara för att ja har rätt tråkit just nu så kan ni få veta exakt va ja fick =D
Ja fick:
en klocka
skor
armband
örhängen
klänning
jacka
läppstift
läppglans
nagellack
nyckelring
mössa
pengar
halsband
svart maskara
rosa maskara
17 again
grön miniräknare
poster
mini plånbok
nån dusch grejj
en liten döskalle grejj

De va allt som ja kunde komma på nu, men de blir fler från släkten sen ^^
annars har dagen har vart väldigt bra, många gratta mej o va lite extra snälla mot lilla mej :P

Nu ska ja njuta av att det här e MIN dag o BARA MIN =D

Har inga bilder så de blir en söt bild istället :P


Pussar<33

//////KAYLEIGH<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0