HAHAHHAAH.

har precis kommit hem från centrum( tyresö centrum ).
var där med steff, sandrie, davva, krille, (ögon) frans xD, tevin och axel... var det alla?
iaf... vi gick runt där bara lite sen så höll alla på o jag svettades ihjäl eftersom vi var inne o jag hade en tjock tröjja min skinnjacka jeans halsduk och vantar xD man måste ju vara förbered för vintern ;)
  1. davva e konstig o ställer konstiga frågor 24/7
  2. tevin har hip hop stil men lyssnar på hårdrock
  3. axel e en jobbig liten skitunge som följer efter alla
  4. krille e snäll o pratar nästan aldrig
  5. frans e emo. (ta inte illa upp steffa men det va första intrycket :P)
  6. sandra jag o steffa va dom ända normala där ( tycker jag iaf ^^)
det var nog alla 6 saker ni behövde veta om oss :P
och så ska jag bara säga att maja har en jätte fin header, malin har en ny header och att foki [focki] är söt :)

XOXO
PS. HAR FÄRGAT HÅRET SVART ;) DS.

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

1.davva haha ja lite konstig men shysst!

2.tevin e tevin...

3.axel är skit rolig och skit snäll hahhah xD

4.krille är skiiit sneell, o han pratar visst! =O

5.Frans är miiin sööötnöööt! :( <333 hur kan du skriva skit om honom? =O :(

6.och vi är ju såklart bäst! ;)

2009-10-04 @ 18:51:37
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0