Hejsan Hejsan

Kunde inte blogga igår, för jag hade dataförbud (?), vad gjorde jag för att förtjäna det o.O
haha, men det hade jag iallafall, men nu tror jag att jag får sitta här...
Mamma e inte hemma ändå så det spelar ingen roll:P
Det mamma inte vet skadar aldrig^^

Idag har det inte hänt nått speciellt tror jag, bara att en viss arnold/Lisa inte har stalkat oss, YEEII=D *super duper glad*

Sen e jag jätte glad för att min nya osis+ fungerar jätte bra =D tänk att jag inte ens behövde hårspray ida :O bara till luggen :P
och jag som brukar använda 1000000kg hårspray, men mitt nya hårspray som jag köpte suuuuuuuuuuuuuuuuuuger måste köpa en ny igen för ja tänker inte ha den sugiga....Det var så himla dåligt att dom tog bort klippotekets oranga(bästa ever!) och kom med den rosa som sööög!!!! 

Nån som vet ett bra hårspray för en som vill ha stort hår som håller hela dagen???? (måste alltså vara superduper strong!!)

nog om hårspray, nu måste jag ta o byta om till tränings kläder, för träningen börjar snart...

Men hoppas ni har haft en bra dag och vi hörs imorgon, för jag kommer inte hinna blogga igen idag :)

BTW: JAG OCH MATHILDA SKA SE LIKADANA UT IMORGON, ni får se bilder då :P

Puss o Kram<33

/////kAyLeiGh <3
(måste sluta göra så med mina fingrar för det e ju inte så fint o peka finger på så många bilder har jag kommit fram till xD)
 




Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

OSIS! Allra bästa men jag använder SP, har använt OSIS. Hela serien och du har perfekt volym! ;o



Sv; Jaa, visst är dom snygga!!! :D

Kraam <33

2009-10-05 @ 20:03:20
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0