HomeHomeHome :P

Nu har jag vart hemma en stund men jag har hållt på med att skicka över massa bilder och typ tusen videos (vi lever upp till att det här ska vara en videoblogg xD( kan man säga så? xD))
aja, men dom videosarna kommer i ett annat inlägg strax, först vill jag bara berätta lite om dagen ^^
Det första som var roligt idag var nog på home ec när tjejerna skulle skriva ner massa grejjer som killarna gjorde förra gången, och då så satte sej alla tjejer typ längst fram förutom jag, så jag satt vid Vipul(som utforskade mitt pennskrin x) jag har faktist ganska roligt innehåll i det :P), Gustav och Wiktor, sen att filip och zahor där oxå men dom sa typ inget...
Men allafall så va det flummigt och skojj xD
Sen så hade vi lunch och då spela vi in alla videos , sen hade vi matte och då hade vi vikarie och då blev jag klar med det man skulle göra och då satt jag o färglade(?) mitt "OMG" i min kalender på den 20/11..hmm.. vad kan det vara för dag... nån som kan komma på det??? 
och sen hade vi science som var ganska kul och sen slutade vi...
 
Det var min dag ^^
Den bjuder jag på xD
Pussar ♥
//////Kayleigh<33

Kommentarer
Postat av: Miia

tack ;D

2009-10-07 @ 17:20:59
URL: http://minttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0