minnen

I Morgon kommer jag äntligen få träffa mathilda igen :D
hon jag sarah o frida ska hitta på nått kul ^^
Och någon annan dag i veckan ska jag och Mathilda göra nått knäppt x) vet inte vad än... men kanske hoppa på en buss o se vart vi hamnar o sen försöka komma hem igen :P Sånt som vi brukar eller rättare sakt BRUKADE göra, nu har skolan tagit över så vi har inte kunnat göra något på terminen som var nu :(
Sommaren var full av äventyr för oss x) Det roligaste var nog när vi cyklade vilse i ett träsk xD det var jätte lerigt o svetten bara rann, det var som en mini skog men den tog aldrig slut :P vi blev jätte trötta o trodde aldrig att vi skulle komma tillbaka x)
den dagen kommer jag aldrig glömma xD
och alla pedofil gubbar som pratade med oss i sommras oxå :P  Som t.ex han som fråga hur gamla vi va och trodde vi va 18år eller han som ville åka gummibåt med oss xD
Det är minnen det (a)

 Bjuder på den xD vi hade bakat "bär muffins" och sen hade vi blåbärs krig typ xD
grönan, och efter åkte vi till stan där det började spö regna när vi gick på drottninggatan och vi blev HELT genomblöta o hade vattenkrig xD
bara ett minne av hur lätt och problem fritt allt var för bara ett halvår sen <33

////Kayleigh<33

Kommentarer
Postat av: Sarah



hahahahahahahaha xD hur kan man seriöst gå vilse med flit!?

2010-01-04 @ 15:51:26
Postat av: kayleigh

hahaha, nått bara vi 2 kan xD

2010-01-04 @ 17:41:20
URL: http://stavafell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt underbara namn:)♥:
Kom ihåg mig?

Din mail:)♥: (publiceras ej;))

Din blogg:)♥:

Skriv här:)♥↓:

Trackback
RSS 2.0